Vnitrofiremní systémy pro menší firmy a živnostníky

Vnitrofiremní software jsou v dnešní době téměř modlou nabízející vše, od absolutní flexibility až po "umíme vše". My k problematice přistupujeme trochu jinak, na úvod pokládáme několik dotazů, na které by měl klient umět odpovědět.

Jaký problém má vnitrofiremní program řešit?

Software umí řešit obrovské množství problémů, ale nikde není psáno, že to musí být nejlepší řešení. Vytvořit jakýkoliv program je finančně náročné, a proto stojí za zamyšlení zda neexistuje jednodušší a levnější řešení. Mohdy stačí malá změna organizace práce či lidí a firma může fungovat mnohem lépe, než s informačním systémem. Pokud však optimalizace vnitrofiremních procesů nestačí, pak je správná chvíle začít stanovovat požadavky.

Co by měl Váš vnitrofiremní systém umět, a co ne?

Toto je asi nejstěžejnější otázka, kterou je potřeba si položit podstatně dříve, než se začně samotné řešení vybírat. Je samozřejmé, že vnitrofiremní systém by měl nabízet řešení konkrétní problémů - fakturace, skladové hospodářství, vztahy se zákazníky, helpdesk atd. Měl by tato řešení nabízet v takovém komfortu, že jeho obsluha nebude Vašim zaměstnancům činit potíže. Jinými slovy, pokud používáte např. fakturační systém, mělo by vytvoření faktury proběhnout rychleji než přepsání čísel ve wordové šabloně.

Vyplatí se to ještě?

Z výše uvedeného plyne, že nároky na vnitrofiremní systém nejsou úplně malé a individuální přístup společně s velmi precizní analýzou problematiky jsou víc než nutné. Samozřejmě platí, že čím více na míru je něco uděláno, tím je to dražší. A především v případě vnitrofiremního software by se mělo hodně počítat.

 
Telefon:*
Kdy se Vám máme ozvat?
Den: Čas:
Kdykoliv
* tyto položky je nutné vyplnit Nebo nás kontaktujte přímo:
telefonicky +420 608 773 309,
e-mailem info@pevnina.cz.
Více informací naleznete v sekci kontakty.

Xtrem Trophy 2016 - poznejte své schopnosti i nové obchodní partnery

Již 20. – 21. 10. 2016 se na ranči v Kostelanech uskuteční parádní akce s názvem Xtrem Trophy 2016

Administrativní pracovník / pracovnice pro eshop

Pro náš eshop www.prezza.cz hledáme administrativní pracovnici či pracovníka. Eshop s prezentačními systémy má za sebou desetiměsíční existenci, která prověřila funkčnost a nastavila příjemnou vzestupnou tendenci obratu. Hledáme osobu, která se ujme především zpracování objednávek a v neposlední řadě také administrativních činností okolo.

Přejít na archiv novinek

Newsletter

Nevíte si rady s přípravou zakázky?

Zavolejte nám, poradíme Vám buď po telefonu, nebo si sjednáme nezávaznou konzultaci a proberem s čím bychom Vám mohli pomoci.

732 182 694
Čelakovského 1100/29, Brno-Židenice
  • mdgk
    Ukázky referencí:

    MDgK plus spol. s r.o.

    Detail
  • Ukázky referencí:

    CAT CUT

    Detail
  • boty_kabelky
    Ukázky referencí:

    Boty a kabelky - facebookový eshop

    Detail
  • eurobi slider
    Ukázky referencí:

    EUROBI s.r.o.

    Detail
  • wincott
    Ukázky referencí:

    Wincott People, a.s.

    Detail
  • AZ Fitness slider
    Ukázky referencí:

    AZ Fitness Brno

    Detail