Ing. Radek Píša s.r.o.

Společnost působící v oblasti poradenství a konzultací ve všech oblastech odpovědnosti a vztahu společností vůči životnímu prostředí již od roku 1994. Konkrétně se jedná o odpadové hospodářství, ochranu ovzduší, nakládání s chemickými látkami, vodní hospodářství, přepravu nebezpečných nákladů po pozemních komunikacích, integrovaná povolení aj. V současné době poskytuje firma průběžné komplexní služby přes 100 stálým klientům z mnoha oblastí průmyslu, veřejné správy a zemědělství.

S čím se na nás klient obrátil?


Původní zadání bylo směřováno k vylepšení nabídky pomocí telefonického kontaktování firem.

První konzultace a rozbor problému.


Vzhledem k náročnosti pochopení celé problematiky oboru podnikání společnosti bylo nutné potkat se dvakrát k hlubšímu rozboru. Z něj vyplynulo, že pro úpravu stávající akviziční strategie budeme muset vytvořit komplexní plán. Jeho základy jsme podložili důkladnou analýzou.

Analýza společnosti Ing. Radek Píša s.r.o.


V našem systému rozboru činnosti klienta se zaměřujeme na tři základní oblasti:
1. Průzkum mezi klienty
2. Rešerše portfolia produktů
3. Sonda do tržního prostředí a fungování konkurence

Mimo to je z hlediska dlouhodobé udržitelnosti strategie potřeba konzultovat s klientem jeho výhled a vize v horizontu 3-5 let.

ad 1) Klientský průzkum
Každý zákazník má svoji představu o tom, jak jej klienti vnímají, co si na něm cení a proč od něj služby nakupují. Tyto názory však nemusí být vždy zcela přesné a mohou zkreslovat reálný stav věcí. U pana Píši, podobně jako u jiných zákazníků, jsme proto provedli stanovení hypotéz, které se týkají jejich představy o klientech. Tato tvrzení jsme následně přetransformovali do strukturovaného dotazníku, pomocí něhož jsme provedli kvalitativní průzkum mezi předem domluvenými klienty.
Výstupy jsme porovnali s původními tezemi a prezentovali je panu Píšovi.

ad 2) Zkoumáme produkty
Tato část je velice náročná na pochopení a vzájemnou spolupráci se zákazníkem. Nejinak tomu bylo i v případě pana Píši, který byl v tomto ohledu velmi dobře připraven přehledem o svém portfoliu produktů. Stěžejní je pro nás určení, v jaké pozici se jednotlivé služby aktuálně nacházejí. To znamená, jaké služby jsou tahouny firmy, u kterých produktů prodeje klesají a kde jsou příležitosti do budoucna. Hlavním cílem bylo, v návaznosti na segmentaci klientů, najít tzv. trojské koně. To jsou jednotlivé produkty, které svoji atraktivitou klienty zaujmou a otevřou dveře další spolupráci - tedy produktům složitějším.

ad 3) Jak funguje konkurence
Pro náš účel bylo hlavním cílem zjistit, jak se prezentuje konkurence především v online prostředí a jakým způsobem láká nové klienty. Hledali jsme jak pozitivní, tak i negativní inspiraci pro další směřování a budování značky Radek Píša.

Strategie - jak dosáhneme cílů


Zpracování dlouhodobé strategie pro úspěšné oslovování firem pro společnost Ing. Radek Píša s.r.o. staví na souhrnných poznatcích z analýzy, která je v tomto ohledu nenahraditelná. Riziko spočívá v interpretaci, která musí být prováděna v kontextu všech tří zkoumaných oblastí a pomocí jejich průniků odhalit tu správnou cestu k cíli.
V praxi to znamená, že jsme vybrané trojské koně spárovali s atraktivními skupinami klientů a vytvořili pro ně přesné schéma oslovení k dosažení schůzky. K tomu byla použita cílená nabídka, teleskript s variantami pro různé pozice v cílové firmě, nový design a prezentace služeb včetně rekonstrukce webových stránek a doporučení vhodných akcí pro prezentaci s případnou asistencí.

Stanovené Cíle

Rozvojový:
Zajištění přímého zájmu po službách a zvýšení aktivní poptávky ze strany potenciálních klientů (schůzky, dotazy, reakce, komunikace).

Pracovní:
1) Tvorba kvalitní databáze potenciálních i aktivních klientů a práce s ní.
2) Monitorování trhu a udržování náskoku před konkurencí.
3) Budování silné image a rozšiřování povědomí o značce.

Kvantifikovaný (finanční):
+ 5-10 Klientů/rok navíc (s důrazem na paušální klienty).

Realizované výstupy

 

Nové webové stránky
Zobrazení nového webu na jiných zařízeních
Identifikační dotazník
Logo + nabídkový list
 
 

Xtrem Trophy 2016 - poznejte své schopnosti i nové obchodní partnery

Již 20. – 21. 10. 2016 se na ranči v Kostelanech uskuteční parádní akce s názvem Xtrem Trophy 2016

Administrativní pracovník / pracovnice pro eshop

Pro náš eshop www.prezza.cz hledáme administrativní pracovnici či pracovníka. Eshop s prezentačními systémy má za sebou desetiměsíční existenci, která prověřila funkčnost a nastavila příjemnou vzestupnou tendenci obratu. Hledáme osobu, která se ujme především zpracování objednávek a v neposlední řadě také administrativních činností okolo.

Přejít na archiv novinek

Newsletter

Nevíte si rady s přípravou zakázky?

Zavolejte nám, poradíme Vám buď po telefonu, nebo si sjednáme nezávaznou konzultaci a proberem s čím bychom Vám mohli pomoci.

732 182 694
Moravské nám. 3, Dům Scala 4. patro, Brno
  • mdgk
    Ukázky referencí:

    MDgK plus spol. s r.o.

    Detail
  • Ukázky referencí:

    CAT CUT

    Detail
  • boty_kabelky
    Ukázky referencí:

    Boty a kabelky - facebookový eshop

    Detail
  • eurobi slider
    Ukázky referencí:

    EUROBI s.r.o.

    Detail
  • wincott
    Ukázky referencí:

    Wincott People, a.s.

    Detail
  • AZ Fitness slider
    Ukázky referencí:

    AZ Fitness Brno

    Detail