Právě se nacházíte : Pevnina CZ > Reference > Reference marketingu > Pet Planet

Pet Planet

Společnost Pet Planet s.r.o. vznikla v roce 2004, kdy byla otevřena první prodejna v Brně na Palackého třídě. Postupně přibyly další dvě prodejny - v únoru roku 2007 v Praze a v květnu 2012 v Brně na ulici Nové Sady. Společnost chce dále růst a přenést svůj jedinečný koncept na nově vzniklé pobočky.

Poptávka = marketingová strategie

Jednatel společnosti nás kontaktoval po předešlém průzkumu a výběru agentury, která by mu seděla svým pojetím práce s klienty. Po první schůzce jsme si ověřili, že nestačí mít dobře nastavené weby pro vyhledávače, ale měly by, především po obsahové stránce, reflektovat skutečnost. Díky tomu jsme se domluvili na zpracování komplexní marketingové strategie se vstupní analýzou.

Jak jsme postupovali

Krok 1 – Klienti
Stanovili jsme dotazy pro zjištění skupin zákazníků a posouzení jejich chování s přihlédnutím k rozdílům na jednotlivých pobočkách. Na základě těchto výsledků byl vytvořen dotazník a proveden průzkum na pobočkách, kde jej zodpovědělo na 180 respondentů. Po vyhodnocení dotazníků jsme dostali reálnou představu chování klientů Pet Planet.

Krok 2 – Trh
Průzkum trhu jsme orientovali na online komunikaci konkurentů s cílem zjištění slabých a silných míst v této oblasti a inspirace pro další rozvoj Pet Planet. Brali jsme ohled na propojení online a offline komunikace a doplnili výstup o vhodné náměty ze zahraničních trhů.

Krok 3 – Produkty
Společně se zástupci klienta jsme definovali skupiny produktů na základě vybraných kritérií s cílem zjištění v jaké fázi životního cyklu se nacházejí. Následně jsme vybrali ty, které mají největší potenciál pro marketingovou komunikaci.

Krok 4 – Vize
Řízenou konzultací s klientem jsme definovali hlavní výhody společnosti a její představu budoucího vývoje s milníky v horizontu tří let. Ty jsou pak výchozím bodem a stavebním kamenem pro marketingovou strategii.

Výňatek z definovaných hodnot Pet Planet

"O zvířatech a lidech"
To je naše motto, které znamená, že u nás dostanete minimálně stejnou péči, jakou věnujete svým mazlíčkům. Jsme tu od toho, abyste si svůj čas s domácím mazlíčkem co nejvíce užili. Ať už jste na začátku tohoto unikátního vztahu člověka a zvířete nebo už delší dobu fungujete se svým mazlíčkem (kamarádem, parťákem, miláčkem), u nás vždy najdete porozumění, pochopení a rady nad zlato.

Krok 5 – Marketingová strategie
Marketingová strategie je komplexní dokument, který zahrnuje dílčí kapitoly s jasně danou návazností. Pro každou společnost je individuální v závislosti na předmětu podnikání a aktuálním stavu věcí. Pro společnost Pet planet jsme vytvořili strategii s následující strukturou navzájem propojených kapitol z nichž poslední je akční plán, který uvozuje další spolupráci.

1. Sumarizace – zhodnocení dosavadní marketingové komunikace (co se udělalo, jak to fungovalo, proč to tak bylo, co je úspěšné a co ne).

2. Plán – zpětný plán na základě vytvořené vize – cíle pro dosažení za 3 roky, 1 rok, 3 měsíce.

3. Nástroje komunikace
3.1. Design značky – popis, jak by měla fungovat (na základě stanovené vize).
3.2. Obsahová strategie – seznam témat a formy jejich prezentace podle vybraných průniků cílových skupin, produktů a komunikace konkurence.
3.3. Schéma online prezentace společnosti – vytvoření struktury pro redesign webových stránek a jejich propojení s dalšími vybranými kanály (facebook, blog, youtube, diskuze, partnerské weby...).
3.4. Schéma offline komunikace – vyhodnocení a výběr možných nástrojů pro prezentaci společnosti – pořádání akcí, partnerství na akcích, rádio, ooh media (plochy, billboardy, jiné), tv, tisk, guerilla marketing (partizánský nízkonákladový marketing), virální marketing (většinou video/foto – lidé sami od sebe sdílejí).
3.5. Budování komunity – postupné kroky, jak získávat příznivce a vytvořit z nich ambasadory značky.
3.6. Další náměty výše neuvedené.

4. Databáze – návrh pro práci s databázemi a skupinami klientů – jak strukturovat, jak často komunikovat (emailing/direct mailing) a jaká data sbírat.

5. Marketingový informační systém – stanovení vybraných hodnotících měřítek pro vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých aktivit.

6. Akční plán na další období – návrh dalšího postupu s položkami a rozpočty.

 

dotaznik
facebook
 
 

Xtrem Trophy 2016 - poznejte své schopnosti i nové obchodní partnery

Již 20. – 21. 10. 2016 se na ranči v Kostelanech uskuteční parádní akce s názvem Xtrem Trophy 2016

Administrativní pracovník / pracovnice pro eshop

Pro náš eshop www.prezza.cz hledáme administrativní pracovnici či pracovníka. Eshop s prezentačními systémy má za sebou desetiměsíční existenci, která prověřila funkčnost a nastavila příjemnou vzestupnou tendenci obratu. Hledáme osobu, která se ujme především zpracování objednávek a v neposlední řadě také administrativních činností okolo.

Přejít na archiv novinek

Newsletter

Nevíte si rady s přípravou zakázky?

Zavolejte nám, poradíme Vám buď po telefonu, nebo si sjednáme nezávaznou konzultaci a proberem s čím bychom Vám mohli pomoci.

732 182 694
Moravské nám. 3, Dům Scala 4. patro, Brno
  • mdgk
    Ukázky referencí:

    MDgK plus spol. s r.o.

    Detail
  • Ukázky referencí:

    CAT CUT

    Detail
  • boty_kabelky
    Ukázky referencí:

    Boty a kabelky - facebookový eshop

    Detail
  • eurobi slider
    Ukázky referencí:

    EUROBI s.r.o.

    Detail
  • wincott
    Ukázky referencí:

    Wincott People, a.s.

    Detail
  • AZ Fitness slider
    Ukázky referencí:

    AZ Fitness Brno

    Detail