Dia Style Reality

Dia Style Reality je realitní společností, která ve svém názvu nese jméno její majitelky Diany a odlišný styl od běžných praktik na trhu s nemovitostmi.

Nejprve byl požadavek jen na vytvoření sloganu. Slogan, který by měl vystihnout podstatu celé společnosti a odlišit ji od konkurence, chce víc než jen za půl hodiny vychrlit nápady. Musí stát na pevných myšlenkách a strategii společnosti. Ty však chyběly, a proto jsme se dohodli na jejich sestavení. Našim úkolem tedy bylo pomoci s ujasněním koncepce komunikace směrem ke klientům i veřejnosti a s tím spojené zvýšení povědomí v cílových regionech.

Sonda do tržního prostředí


Zjistili jsme, jaké praktiky a jazyk používá nejbližší konkurence. Nejen, abychom se vyhnuli kopírování, ale i pro inspiraci pozitivní i negativní. K tomu jsme z druhé strany sestavili dotazník a obvolali vzorek klientů. Ověřili jsme jejich vnímání hodnot společnosti a získali náměty pro další komunikaci.

Vytvoření ideologie společnosti Dia Style Reality


Na základě výstupů ze sondy do tržního prostředí jsme ztvárnili myšlenky společnosti – to jak by se chtěla prezentovat a být vnímána okolím.

Návrh Billboardu s použitím sloganu


Konečným výstupem první fáze spolupráce byl slogan použitý na billboardu, který se realizoval. Ten však sám o sobě nic neznamená a podstatná je jeho návaznost na reálnou funkčnost firmy. Každá společnost by měla dělat to, co hlásá. Víme, že v případě dia Style Reality to je realitou.

Strategie


Po společné konzultaci vyplynuli následující cíle, kterých chce společnost v horizontu jednoho roku dosáhnout:

  • Rozšíření sítě makléřů.
  • Zvýšení obratu firmy.


K jejich dosažení jsme navrhli postupné kroky a konkrétní aktivity v těchto oblastech:
1) Obchod – řízení a nábor nových makléřů, popis obchodního procesu
2) Weby o online prezentace – strategie a návrhy úprav pro zvýšení efektivity
3) Eventy, sociální zodpovědnost a PR – jaké akce pro veřejnost uspořádat a jak se zapojit do podpory potřebným
4) Inzerce  - návod, kde a jak inzerovat

 

Strategie
Návrh billboardu s použitím sloganu
Ideologie společnosti
 


Reference

Služby pro živnostníky a menší společnosti

detail reference

 

Xtrem Trophy 2016 - poznejte své schopnosti i nové obchodní partnery

Již 20. – 21. 10. 2016 se na ranči v Kostelanech uskuteční parádní akce s názvem Xtrem Trophy 2016

Administrativní pracovník / pracovnice pro eshop

Pro náš eshop www.prezza.cz hledáme administrativní pracovnici či pracovníka. Eshop s prezentačními systémy má za sebou desetiměsíční existenci, která prověřila funkčnost a nastavila příjemnou vzestupnou tendenci obratu. Hledáme osobu, která se ujme především zpracování objednávek a v neposlední řadě také administrativních činností okolo.

Přejít na archiv novinek

Newsletter

Nevíte si rady s přípravou zakázky?

Zavolejte nám, poradíme Vám buď po telefonu, nebo si sjednáme nezávaznou konzultaci a proberem s čím bychom Vám mohli pomoci.

732 182 694
Čelakovského 1100/29, Brno-Židenice
  • mdgk
    Ukázky referencí:

    MDgK plus spol. s r.o.

    Detail
  • Ukázky referencí:

    CAT CUT

    Detail
  • boty_kabelky
    Ukázky referencí:

    Boty a kabelky - facebookový eshop

    Detail
  • eurobi slider
    Ukázky referencí:

    EUROBI s.r.o.

    Detail
  • wincott
    Ukázky referencí:

    Wincott People, a.s.

    Detail
  • AZ Fitness slider
    Ukázky referencí:

    AZ Fitness Brno

    Detail