Právě se nacházíte : Pevnina CZ > O Pevnině > Historie společnosti

Historie společnosti

Spolupráce s námi není jen obyčejný obchodní vztah. Klienti jsou naši přátelé a jako k přátelům k nim přistupujeme. Klienty, stejně jako přátele, si vybíráme.

Historie Pevnina CZ

Zdeněk Klusák, zakladatel Pevnina CZ, se věnuje tvorbě www stránek od roku 1998 jako analytik, programátor a GUI designer. Už před založením Pevnina CZ realizoval či se spoluúčastnil na vývoji desítek firemních prezentací i rozsáhlejších webových portálů. Za všechny jmenujme portály FreeMusic a Restaurant George (později Receptyonline.cz).

Pevnina CZ zahájila svou činnost jakožto webové studio v roce 2007 v podobě obchodní značky společnosti MDgK plus spol. s r.o. pro vývoj www stránek a webdesign. V téže době jsme zahájili vývoj zdravotnického informačního systému Medisoft (nyní MedicalSys) a předělání původního portálu Restaurant George na Receptyonline.cz. Mezi množstvím zakázek stojí za zmínku i (dnes již neexistující) Austerlitz-ops.cz, www stránky sdružení měst a obcí z okolí Slavkovského bojiště.

V roce 2011 došlo k zásadním organizačním změnám. Pevnina CZ se oddělila od společnosti MDgK plus spol. s r.o. a začala fungovat samostatně na základě živnostenského oprávnění p. Klusáka.

Od roku 2008 jsme intenzivně pracovali na vývoji vlastního redakčního systému SWControl, který se v roce 2013 dočkal již své páté verze a logikou vychází ze staršího systému Padmin. Ten vytvořil ještě před Pevninou p. Klusák a realizoval na něm více než tři desítky webů.

Od samotného počátku existence Pevnina CZ jsme pracovali na zajištění vlastního kvalitního serverového vybavení a od roku 2011 již disponujeme dostatečnou a prověřenou kapacitou, takže jsme v témže roce spustili projekt 4host.cz, který se stal naší obchodní značkou pro webhostingové služby. Je pravda, že k pořádnému rozvoji značky jsme se ještě nedostali, ale v roce 2015 se to změní. Přesto naše servery využívá na padesát klientů ať už pro webhosting či pronájem serverů.

Od loňského roku postupně spouštíme projekt marketingbrno.cz, který si klade za cíl nabídnout rozsáhlé a kvalitní informace o marketingu. Vzhledem k zaměření společnosti půjde především o internetový marketing, ale ani klasický marketing či strategie a plánování nezůstanou stranou. Zároveň chceme prostřednictvím tohoto projektu nabízet všestranné a kvalitní marketingové služby nejen pro Brno.

Zásadní změny v naší společnosti se udály koncem roku 2013. 21. října 2013 jsme se stali společností s ručením omezeným (Pevnina CZ s.r.o.) a také jsme se přestěhovali do nových prostor v Brně Židenicích na ulici Čelakovského 29. Společně s touto změnou jsme velmi výrazně rozšířili naši nabídku tiskových a prezentačních služeb ve spolupráci s partnerskou společností ROYAL PRESS spol. s r.o.

Plány do budoucna

Těžko představit společnost, pokud součástí nejsou plány a vize do budoucna. Nechceme dělat tajnosti, součástí naší filozofie je otevřenost, takže i o našich plánech chceme informovat co nejotevřeněji. Základem naší činnosti je reklama a marketing, nicméně při budování stabilní společnosti je potřeba se věnovat i příbuzným oborům ať už z vlastní vůle, či na přání klienta.

Zatím bez bližší časové specifikace plánujeme spustit několik projektů z nichž v nejpokročilejší fázi jsou web-masters.cz, projekt nabízející služby v oblasti správy www prezentací a správy firemních profilů na sociálních sítích. Vývojové oddělení pak usilovně pracuje na dispečinkovém systému správy automatizovaných systémů (rozvody vody, tepla, vzduchotechniky, zavlažování, atd.).

Kromě vývoje nových systémů a technologií se v roce 2015 chceme zaměřit především na prohloubení našich marketingových služeb. Nabídnout klientům širší portfolio nabídky a zároveň jít více do hloubky.

 

Xtrem Trophy 2016 - poznejte své schopnosti i nové obchodní partnery

Již 20. – 21. 10. 2016 se na ranči v Kostelanech uskuteční parádní akce s názvem Xtrem Trophy 2016

Administrativní pracovník / pracovnice pro eshop

Pro náš eshop www.prezza.cz hledáme administrativní pracovnici či pracovníka. Eshop s prezentačními systémy má za sebou desetiměsíční existenci, která prověřila funkčnost a nastavila příjemnou vzestupnou tendenci obratu. Hledáme osobu, která se ujme především zpracování objednávek a v neposlední řadě také administrativních činností okolo.

Přejít na archiv novinek

Newsletter

Nevíte si rady s přípravou zakázky?

Zavolejte nám, poradíme Vám buď po telefonu, nebo si sjednáme nezávaznou konzultaci a proberem s čím bychom Vám mohli pomoci.

732 182 694
Moravské nám. 3, Dům Scala 4. patro, Brno
  • mdgk
    Ukázky referencí:

    MDgK plus spol. s r.o.

    Detail
  • Ukázky referencí:

    CAT CUT

    Detail
  • boty_kabelky
    Ukázky referencí:

    Boty a kabelky - facebookový eshop

    Detail
  • eurobi slider
    Ukázky referencí:

    EUROBI s.r.o.

    Detail
  • wincott
    Ukázky referencí:

    Wincott People, a.s.

    Detail
  • AZ Fitness slider
    Ukázky referencí:

    AZ Fitness Brno

    Detail