Právě se nacházíte : Pevnina CZ > Nabídka práce > Asistentka jednatele

Asistentka jednatele

Vaším hlavním úkolem je zajistit administrativní agendu společnosti: korespondence, fakturace a reporting. Budete připravovat obchodní schůzky, porady a jednání. Pořizovat zápisy. V neposlední řadě připravovat podklady pro rozhodování jednatele a zajišťovat administrativní úkony pro rozvoj firmy.

Očekáváme, že

  • máte smysl pro humor
  • dokážete u problémů stanovit priority a vyřešit je
  • uděláte skvělý dojem už jen svým příchodem do místnosti, při komunikaci jej ještě vylepšíte a bezchybným psaným projevem všem vyrazíte dech
  • neodevzdáte práci, za kterou byste nedali ruku do ohně a nesnášíte bílá místa na mapách
  • to vše výše uvedené zvládáte prakticky současně a ani sebevětší komplikace vás nerozhodí

 

A nadchnete nás, pokud

  • přicházíte s vlastními nápady a řešeními
  • se dokážete přizpůsobit okolnostem a okolnosti přizpůsobit sobě
  • nikdy nenecháte kolegy na holičkách

 

Aby nám to fungovalo, musíte

  • velmi dobře ovládat MS Office
  • tušit co je a jak funguje G Suite
  • umět řídit auto a řídit aktivně (i po městě a ve špičce)
  • na ovládání klávesnice používat všech deset prstů

Vše ostatní vás rychle naučíme. Pokud ještě navíc máte SŠ či VŠ ekonomického směru, ušetříme spoustu času.

A abychom si vás získali, nabízíme

  • přátelský tým se skvělou pracovní atmosférou a pracoviště v samém centru Brna na Moravském náměstí
  • kompletní zaškolení a podporu trpělivých kolegů
  • čtyřsložkovou mzdu s pevným základem, osobními a týmovými bonusy
  • po zapracování volnou pracovní dobu a home office
  • možnost růst společně s firmou včetně profesních školení a účasti na odborných a kulturních akcích
  • rozmanitou a nestereotypní práci při níž potkáte množství zajímavých lidí
  • zdravotní volno
  • skvělou kávu a množství dalších nápojů na pracovišti
  • účast na firemních akcích a školeních, workshopech a seminářích spolupořádaných firmou

 

Můžeme se domluvit na HPP (včetně zkráceného úvazku), DPP i brigádě. Pokud jsme vás zaujali, pošlete svůj životopis a pět důvodů, proč bychom vás měli vybrat na email kariera@pevnina.cz.

 
 

Zaujala vás tato pozice? napište nám

Váš e-mail nebo telefon:*
Váš dotaz: *
* tyto položky je nutné vyplnit Nebo nás kontaktujte přímo:
telefonicky +420 608 773 309,
e-mailem info@pevnina.cz.
Více informací naleznete v sekci kontakty.

Xtrem Trophy 2016 - poznejte své schopnosti i nové obchodní partnery

Již 20. – 21. 10. 2016 se na ranči v Kostelanech uskuteční parádní akce s názvem Xtrem Trophy 2016

Administrativní pracovník / pracovnice pro eshop

Pro náš eshop www.prezza.cz hledáme administrativní pracovnici či pracovníka. Eshop s prezentačními systémy má za sebou desetiměsíční existenci, která prověřila funkčnost a nastavila příjemnou vzestupnou tendenci obratu. Hledáme osobu, která se ujme především zpracování objednávek a v neposlední řadě také administrativních činností okolo.

Přejít na archiv novinek

Newsletter

Nevíte si rady s přípravou zakázky?

Zavolejte nám, poradíme Vám buď po telefonu, nebo si sjednáme nezávaznou konzultaci a proberem s čím bychom Vám mohli pomoci.

732 182 694
Moravské nám. 3, Dům Scala 4. patro, Brno
  • mdgk
    Ukázky referencí:

    MDgK plus spol. s r.o.

    Detail
  • Ukázky referencí:

    CAT CUT

    Detail
  • boty_kabelky
    Ukázky referencí:

    Boty a kabelky - facebookový eshop

    Detail
  • eurobi slider
    Ukázky referencí:

    EUROBI s.r.o.

    Detail
  • wincott
    Ukázky referencí:

    Wincott People, a.s.

    Detail
  • AZ Fitness slider
    Ukázky referencí:

    AZ Fitness Brno

    Detail