Optimalizace pro vyhledávače

Provádět optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimalization) by nemělo být nahodilé a bezmyšlenkovité. Pokud se rozhodnete, měli byste mít dobré důvody. Přece jen nejde o levnou a rychlou záležitost. To, že se vaše stránky neobjevují na předních pozicích ještě neznamená, že SEO opravdu potřebujete a naopak, to, že jsou vaše stránky na prvních místech neznamená, že optimalizovat nepotřebujete.

SEO – cena/výkon

SEO není ani levné ani rychlé a dokonce ani ne stoprocentní. Pokud vám někdo slíbí, že Vás dostane na první místo, rovnou od takového „specialisty na SEO“ utečte. Udělat kvalitní optimalizaci stránek pro vyhledávače je obvykle dlouhodobý proces (pokud Vám jde o stabilní umístění, ne jen o jednorázový efekt) musíme plout stejným směrem.

Pevnina CZ dělá SEO trochu jinak. Považujeme Váš web za mořský proud, který využíváte k dosažení Vašich firemních cílů. Někteří z Vás přes web prodávají (e-shopy, zásilkové služby atd.), v tom případě není Vaším cílem být na prvním místě na Seznamu či na Google. Vaším cílem není ani zvýšení návštěvnosti... Vaším cílem je, aby více lidí nakupovalo či objednávalo. Mnoho webů neprodává přímo, ale používají web jako prezentaci společnosti, určitě také hledají nové zákazníky či se snaží zvyšovat povědomí o společnosti. Opět i zde není nutné být na prvních místech všude, je podstatné být tam, kde jsou uživatelé, kteří zrovna potřebují Vaše služby!

Jak probíhá optimalizace pro vyhledávače?

Ač je samotná optimalizace pro vyhledávače náročný a variabilní proces, dají se pozorovat určité souvislosti a opakující se tendence:

  1. Prvním krokem je vždy stanovení cílů jichž máme během práce dosáhnout. Obvykle se bavíme o určitém procentuálním navýšení některé z hodnot webu, například zvýšení počtu objednávek o 50% měsíčně.
  2. Po provedení předchozího bodu nastává fáze analýz, kdy zjišťujeme nejen stav a situaci Vašeho webu, ale také stav konkurence, objem obchodu ve vašem odvětví a další faktory nezbytné pro další práci. Ve fázi analýz se provádí zhodnocení technického i obsahového stavu vašeho webu (což se nazývá OnPage faktory). Podrobně se podíváme na strukturu zpětných odkazů, externí hodnocení vašeho webu. Jinými slovy, zhodnotíme OffPage faktory.
  3. Třetí fází je realizace a je obvykle nejdelším obdobím. Navíc je při realizaci optimalizací pro vyhledávače velmi nutná spolupráce klienta, protože my za pár týdnů rozhodně nedokážeme poznat Vaši společnost a obor do takové hloubky, jaká je zapotřebí. Realizace probíhá na základě harmonogramu stanoveného během fáze analýz a Vy máte možnost sledovat její průběh.
  4. Poslední fází je zhodnocení výsledků. Tato fáze může trvat i delší dobu, protože provedené změny se často projevují až s určitým časovým odstupem (obvykle kolem dvou až tří měsíců, hodně záleží na předchozím stavu vašeho webu).

 

Kromě zhodnocení výsledků se ve čtvrté fázi také pobavíme o dalším rozvoji Vašeho webu, protože jedním z nejdůležitějších pravidel SEO je „neusnout na vavřínech“. Nicméně po naší hloubkové a komplexní optimalizaci dostanete několik návodů, které Vám umožní udržovat vysoký standard SEO samostatně. Což Vám ušetří další náklady nejen v průběhu existence webu, ale i během dalších optimalizací, které obvykle za pár let musí následovat.

 


Reference

SEO Analýza webových stránek

Úspěšná optimalizace není pouze o správných klíčových slovech. záleží také na samotném obsahu webu. Nejen texty jsou důležité. Důležité je, jak Váš programátor web napsal z hlediska zdrojového kódu, jak používá tagy a řada dalších detailů.

 

SEO Analýza klíčových slov

Pomocí analýzy klíčových slov určíme relevantní fráze, které skutečně zadávají uživatelé do vyhledávačů, když hledají produkty nebo služby. Určení správných frází je základním stavebním kamenem úspěšné optimalizace.

 

Link building – budování zpětných odkazů

Link building je neodmyslitelnou a jednou z nejdůležitějších součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO). Právě zpětné odkazy zvyšují návštěvnost Vašeho webu a zlepšují jeho pozici ve vyhledávačích.

 
 
Váš e-mail nebo telefon:*
Váš dotaz: *
* tyto položky je nutné vyplnit Nebo nás kontaktujte přímo:
telefonicky +420 608 773 309,
e-mailem info@pevnina.cz.
Více informací naleznete v sekci kontakty.

Xtrem Trophy 2016 - poznejte své schopnosti i nové obchodní partnery

Již 20. – 21. 10. 2016 se na ranči v Kostelanech uskuteční parádní akce s názvem Xtrem Trophy 2016

Administrativní pracovník / pracovnice pro eshop

Pro náš eshop www.prezza.cz hledáme administrativní pracovnici či pracovníka. Eshop s prezentačními systémy má za sebou desetiměsíční existenci, která prověřila funkčnost a nastavila příjemnou vzestupnou tendenci obratu. Hledáme osobu, která se ujme především zpracování objednávek a v neposlední řadě také administrativních činností okolo.

Přejít na archiv novinek

Newsletter

Nevíte si rady s přípravou zakázky?

Zavolejte nám, poradíme Vám buď po telefonu, nebo si sjednáme nezávaznou konzultaci a proberem s čím bychom Vám mohli pomoci.

732 182 694
Čelakovského 1100/29, Brno-Židenice
  • mdgk
    Ukázky referencí:

    MDgK plus spol. s r.o.

    Detail
  • Ukázky referencí:

    CAT CUT

    Detail
  • boty_kabelky
    Ukázky referencí:

    Boty a kabelky - facebookový eshop

    Detail
  • eurobi slider
    Ukázky referencí:

    EUROBI s.r.o.

    Detail
  • wincott
    Ukázky referencí:

    Wincott People, a.s.

    Detail
  • AZ Fitness slider
    Ukázky referencí:

    AZ Fitness Brno

    Detail